Moldovában hat oroszbarát, Ilan Shor politikus-üzletemberhez köthető televízióadót zártak be a hatóságok.

Ez utóbbiak azzal vádolták a moldáv és orosz nyelven sugárzó csatornákat, hogy “helytelen, hamis információkat” sugároztak Moldováról és az ukrajnai orosz hadműveletről. Oroszország “politikai cenzúra” miatt elítélte a moldovai vezetés döntését.